Vårt hus i Provence: Snart tillbaka

lördag 26 september 2009

Snart tillbaka

Har varit en vecka i Sverige nu och återhämtat mig efter någon slags influensa. Men nu är jag till 99% återställd och hoppas på att jag ska kunna uppleva nya saker i mitt härliga Provence.
Har planer på att åka till IKEA en sväng även om det kanske inte är så exotiskt men jag behöver lite saker och det är ju lite svårt att frakta från Sverige.

På torsdag kommer mina vänner från stickutbildningen på HV-skolan i Stockholm från förra läsåret. Det ser jag verkligen fram mot. Dels ska vi uppleva lite av Arles men också förhoppningsvis sticka lite och prata garn o stickningar som bara sticknördar kan. Ni är verkligen välkomna om ni läser det här.
Ni andra som blir sugna på att sticka i Provence kan se fram mot att jag ska ha stickkurser i Provence våren/sommaren 2010. Håll ögonen öppna för inbjudan.

Inga kommentarer: