Vårt hus i Provence: Önskar er alla...

måndag 22 december 2008

Önskar er alla...

6 kommentarer:

smultrongården sa...

God Jul på dig också!!
Jisses vilket place ni får!!! Ojojoj, jag blir helt stum. Vi som tampas med att få ett litet skyffe på 28 kvm. Det blir verkligen ett drömboende må jag säga. Trappan är underbar!
Vi ska ju göra en liten påbyggnad på butiken och ska förankra över och undervåning. Den vore suverän för vårt ändamål. Ska kolla upp om det finns här i Sverige.
Sitter här o är sååå sjuk. Händer typ aldrig. Så nu måste jag sova, blä så trist, prick innan jul. Men det är så det är, när man slappnar av... Jag går o lägger mig o drömmer om ditt hus!
Fortsatt lycka till,
Eva

VIKTORIA sa...

Tänkte bara titta förbi och önska God Jul! Blir det en fransk jul? Huset blir så fint! Det blir det på sätt och vis för mig och jag glädjer mig så. God Jul!

Anonym sa...

God Jul från mig med!!!

karin-odlar-sin-trädgård sa...

Joyeux Noël à vous aussi! Det ser ut som att arbetet går jättefint med huset i Provence!

C De-sign sa...

Tittar in för att önska dig en riktigt GOD JUL! Kram fr C

C De-sign sa...

ETT RIKTIGT GOTT NYTT ÅR 2009 önskar jag dig! Kram fr C