Vårt hus i Provence: Stranden i september

torsdag 10 september 2009

Stranden i september

Vi har fortfarande sommar även om nätterna är lite svalare nu. I måndags, innan jag blev sjuk, var vi på stranden. Vattnet var fortfarande ganska okej så vi badade också och det var härligt.
Kanske blir det så att vi åker till stranden i morgon igen. Idag kommer nämligen ett gäng kompisar från Sverige och jag antar att de vill till stranden för att sola och bada lite.
Jag njuter så länge det varar och hoppas att jag även kan sola och bada nästa vecka då förhoppningsvis min förkylning försvunnit helt.

1 kommentar:

ickas.se sa...

Låter ju som om du har det väldigt gott där nere! Här har det varit varmt med, inte dirket strandväder men ändå skönt. Dessutaom så har vi också förkylningar hemma och det kan man ju vara utan!!! De där vindruvorna skulle vara fina på mitt vita bord hemma, såg ju helt underbara ut!
Krya på dig!
Kram Marika