Vårt hus i Provence: Briljant utmärkelse!

måndag 1 september 2008

Briljant utmärkelse!

Jag fick en utmärkelse av C De-sign på semestern och sedan har jag helt glömt bort att lägga ut det jag ska göra.
Tack så jättemycket för den.

Jag har inte haft så mycket att uppdatera med men snart drar jag igång igen och visar bilder från vårt hus och ljuva Provence. Huset är inte speciellt ljuvligt så här precis innan renoveringen drar igång men sen... då kommer det bli underbart!

Who gets the "Brillante Webblog Award"?
Websites and blogs, which by its currency, the issues of choice and for their designs are especially noteworthy.
Here are the Award Rules:
1.
The winner can take the logo.
2.
Place a link to the person that send you the award.
3.
Give the Award to at least 7 other Blogs, which by its currency, the issues of choice and for their designs are especially noteworthy.
4.
Put a link to these sites on your Blog.
5. Write a comment on their Blogs that they've won an Award.

I will give the award to:

Eva i Halmstad, för att hon alltid har så mycket härliga projekt på gång.
Loppberga, för att hon gör så härliga trasmattor och för att jag inspirerats till att ta tag i att väva trasmattor igen.
Molly Hus, för att hon har en så inspirerande affär i lilla Tranås och för att hon visar den i sin blogg.
Janice på En inredoholics bekännelser, för att jag får inspiration och nya idéer.
Mostly MM, lillasyster för hennes ständiga inspiration.
Happy loves Rosie, a blog which inspires me with all happiness and colour.
Granne med Selma, för all inspiration, vackra saker och vackra detaljer.

8 kommentarer:

Eva i Halmstad sa...

TACK för de rara orden, jag är så stolt och blir glad att du gillar de jag gör och visar.
Eva

Granne med Selma sa...

Men du... TACK snälla!
Blir så glad över dina ord i nomineringen. Just det där med detaljer försöker vi lägga ner mycket tid på och då blir man så glad när någon ser och uppskattar dem
Kram Sussie

VIKTORIA sa...

Oj oj oj nu känner jag mig dubbelt hedrad. 1000 tack!

Tidsmästarinnan sa...

Stort grattis till din utmärkelse Efwa!
Och grattis igen - till ett tröstpris inne hos mig i min lilla tävling...

Kika in till mig och maila din adress så får du en liten sak på posten snart!
Kram
Susanne

Tidsmästarinnan sa...

halloj igen,
slumpgeneratorn hittade jag här:

http://rpglab.net/edod/generatorer/rullslump.htm

(I den översta rutan fyller man i antal lotter. Det är en slumpgenerator till något spel egentligen, men man kan strunta i de andra tillvalen!)
Kram igen!

Mollys Hus sa...

Nämen :) Tack snälla! Hoppas vi kan träffas snart ;)

Annika i Gamla Stan sa...

Hallojsan! Grattis till fina välförtjäntqa utmärkelser. Vill bara berätta att jag smyger in hos dej och sder hur arbetet fortskrider....Tittar hejvilt på fritidshus där jag ska anlägga min Provencalska trädgård, men det har itne dunkat till i hjärtat ännu. (det blir mest dunk i plånboken om man ska hitta något inom pendelavstånd till Stockholm....)

Happy Harris sa...

Hello - I am so sorry that I have taken such a long time to get back to you....you are such a sweetie to give me this award, I am so glad that I inspire you...thankyou you are so kind...

Love happy x