Vårt hus i Provence: Dags att resa...

onsdag 17 september 2008

Dags att resa...

...I morgon kväll åker vi hem till Arles. Det ska bli såå härligt att få lite värme o sol och att komma hem till huset igen och se att det står kvar.
På fredag ska vi träffa C som förhoppningsvis har fått tag på hantverkare som har lämnat offert på renoveringen. Nu vill jag att de ska komma igång.

Tyvärr åker vi hem redan på lördag eftermiddag igen men ett besök på marknaden hinner vi med innan dess. Hoppas på att hitta något fint att köpa med mig. Tex lite tyger igen. =)

Blommor vore fantastiskt att köpa med mig men jag vet inte om jag lyckas få med mig dem genom säkerhetskontrollen, som i våras när jag tog hem solrosor. Men kanske försöker jag.

1 kommentar:

Mollys Hus sa...

Vad kul det var att träffa dej :) Hoppas att ni får det bra i helgen, åker ni bil? Jag är inte alls avundsjuk på dej ;)