Vårt hus i Provence: Firad!

fredag 13 juni 2008

Firad!

Har fullt upp den här veckan och hinner egentligen inte blogga nu heller men jag ville bara visa vilka fina glasvaser/prydnader jag fick av två av mina barn och sonens tjej. Jag har precis sytt nya gardiner i vitt linne med rött mönster från IKEAs stockholmsserie och önskade mig något rött. Mycket bra val tycker jag.
Tårtan som blev ljuvlig ska ni också snart få se bilder på, men de är i dotterns kamera.
Nu iväg till studentfirandet av andra sonen!!

3 kommentarer:

In my house sa...

Ooohhh, så tjusiga!!!

Önskar en skön helg!

Kram j

♥Linda♥ sa...

Åh, så läckra! Förstår att du blev glad!
Just nu har varit en hektisk tid för oss alla säkert, med skolavslutningar i olika form och mycket annat. Såg bilderna du visar från vårresan till Provance, förstår din längtan... Men, ni åker väl säkert snart dit igen, eller?!?
Ha en fortsatt skön helg!
Kram/ Linda

Flingan sa...

Superläckert snygga !
Jag har lagt upp bilder på markiserna på min blogg nu. De har äntligen kommit upp båda två...
Ha en underbar dag!