Vårt hus i Provence: En dröm om harmoni

torsdag 21 augusti 2008

En dröm om harmoni

Ett mål med vårt hem i Provence är att det ska andas harmoni. Läser om och om igen boken av Juliet Pegrum som heter Hem i harmoni, där känslan förmedlas på ett härligt sätt. Jag har en annan bok som ger samma känsla men just nu kommer jag inte på vad den heter...

En dröm är att ha ett ställe med sköna fåtöljer/soffor och massor med böcker runt omkring. Vi får se om just den drömmen blir sann.[bild från zandvoort]

4 kommentarer:

Camilla Borg sa...

Verkar som alla tipsar om Zandvoort..
Även jag, hi hi
Kram

Anonym sa...

Hej
Du har en Blogaward att hämta hos mig!
kram

Mollys Hus sa...

Ett sånt rum skulle jag oxå vilja ha! Med stora pösiga fåtöljer och en brasa, mmmm vad mysigt :)

MARIA sa...

Hej

Tack för besöket. Vilken spännande resa. Är säker på att jag vill följa med på den! Länkar till dig och ditt spännande projekt.
Och gråbrunlavendel blir nog vackert hos dig.

Maria