Vårt hus i Provence: Nästan som i Provence

lördag 10 maj 2008

Nästan som i Provence

Idag har även min stad fått känna av medelhavsklimatet. Ljuvligt, underbart är väl det minsta man kan säga. Jag har varit på stan lite och köpt kort till tackkort som jag måste skicka ut. Det har nästan gått tre månader sedan vi gifte oss och det är verkligen på tiden. I morgon... då!!!

Sedan har jag planterat lite på balkongen och stickat klart lite och börjat på lite nytt. Jag är nämligen en stickoman också =) Jag har en stickblogg om ni är intresserade av att se vad jag håller på med när jag inte drömmer om mitt kära Provence!.
Ha en underbar lördagkväll och söndag.

PS. I morgon ska vi åka till mina föräldrar och jag ska gå upp på vinden och leta skatter. Kanske hittar jag något som jag bara måste ta med hem, eller i alla fall paxa så att jag kan fixa det till vårt hus i Provence.

Inga kommentarer: