Vårt hus i Provence: Blivande arbetsrum

tisdag 21 april 2009

Blivande arbetsrum

Idag ska vi (jag och mina föräldrar) försöka få till ett fungerande arbetsrum för mig. Ska försöka fota under dagen så att jag kan visa lite bilder.
Jag har otroliga mängder tyger, garner och mattrasor och hur jag ska få plats med allt på ett bra sätt vet jag inte än men det löser sig nog.
De flesta lådorna med mattrasor har jag ställt på hyllor i garaget så länge och sen får jag plocka in efter hand. Viktigast är trots allt garner, tyger och sybehör.

Först ut är ett nerfällbart klippbord där jag även kan rita mönster utan att ligga på golvet. Man får tänka på arbetsmiljön också. =)

2 kommentarer:

Hanna sa...

Tack för titten!
Spännande blogg!

Anonym sa...

Så kul att titta in, ja nu får du en hel del att fixa, lycka till med alla dina projekt, tassar nog in litet då o då o kollar läget. LYCKA till önskar bloggtassaren Tyckmyckan