Vårt hus i Provence: En liten titt

måndag 27 april 2009

En liten titt

Berget av flyttlådor har minskat, i alla fall på första våningen. Arbetsrummet har fortfarande massor med tyglådor, garnlådor osv men där behöver vi fixa fler hyllor att sätta på väggarna innan det kan bli klart. Lägger in en bild på vardagsrummet som jag tog precis innan vi gav oss av. *längtar tillbaka*Vi ska såklart ha upp lite tavlor och spegeln som står vid fönstret ska kanske få hänga över ett handfat. Fler böcker lär också komma upp. Gissar att det fortfarande står några boklådor gömda någonstans.

3 kommentarer:

Monet sa...

Åh, det där kommer att bli fint och trivsamt!

Efwa, min dotter läste förstås om bebiskläderna på min blogg och vill nu ha alltihop, inklusive den korallröda koftan. Så jag kan inte skicka den till dig. Men om du mejlar mig din adress så ska jag skicka över ett antal foton, bl.a på mönsterdetaljerna, som jag tog av den idag. Jag tror att du med hjälp av dem kan åstadkomma något snarlikt! Skicka din adress till:

monica.axen@orange.fr

så kommer bilderna!

Brocante sa...

Det begynner "å skape seg" som vi sier i Norge. Det her kommer til å bli kjempefint.

smultrongården sa...

Åh Efwa, vad det är kul att följa dig!
Du är min "länk" till fr när min längtan blir för stor. Och det värsta är att längtan är stor.
Jag får hoppas att den lägger sig snart...
Kram Eva