Vårt hus i Provence: Arbetsdag

måndag 11 maj 2009

Arbetsdag

Hela den här dagen har gått åt att sätta upp en hylla i arbetsrummet och att tömma massor med flyttlådor med tyger, garner, sybehör och ännu fler böcker.
Nu har jag kommit en bit på väg och arbetsrummet ser ännu rörigare ut än innan. *suck*
Det var ju inte så jag tänkte mig det hela MEN jag är väldigt nöjd med hyllan som börjar få lite tyger på hyllplanen.Jag har några lådor med tyger kvar och jag hoppas att jag får plats med dem. Men nu får det vara färdigjobbat för idag. Jag behöver gå till affären och fylla på matförråden lite så att jag kan få lite mat i magen. Sedan ska jag nog titta lite på tv.
Idag kanske jag tittar på svtplay så att jag tex får höra lite svenska nyheter.

3 kommentarer:

supermom sa...

Känns det inte lite ensamt så här i början? Utan maken och kanske har du inte så mycket vänner där nere ännu?

marits provence sa...

Hei!
Det er så trivelig å følge med på bloggen din. Oppleve innredning og oppussing av hus, og ikke minst det gode livet på markedene. Det er jo et eller annet marked hver eneste dag. Kos deg!
Hilsen Marit

Maliva`s verden sa...

Hei igjen....Lurte på om mailen jeg har sendt deg har kommet frem?...Maliva