Vårt hus i Provence: Harmoni

måndag 18 maj 2009

Harmoni

Sitter i ett vårgrönt Jönköping och drömmer mig tillbaka. Fast det är inte helt sant för jag har en förmåga att vara där jag är och nu är det barnvecka och bakning och handling osv. Men några bilder som jag inte lagt ut tidigare kan jag ju ändå lägga ut så att ni får se.
När vi gick en promenad i gränderna såg vi den här balkongen. Visst är den fin?!Det där är bara jag framför fontänen på Place de la Republique
Lavendellila moln över Rhonefloden, mmm....
Nu väntar vi på pizza som vi köpt...
...i den här mobila pizzerian i närheten där vi bor. Pizzorna var väldigt smakrika och goda och tunntunn botten. Precis som jag vill ha det eftersom jag inte ofta äter bröd, LCHF:are som jag är.

6 kommentarer:

supermom sa...

Mmm... pizzan verkar vara god!

Jag bara älskar dina bilder,speciellt lejonet och den vackra balkongen.

Hm... Ryan Air får nog spana in dem och se vart man kan hamna...

Jo, jag köpte lite små doft ljus och en jättegod bodylotion på ljuspartyt, hade nog blivit mer om ekonomin inte hade varit så dålig den här månaden. :(

Njut av barnveckan nu!

smultrongården sa...

Halloj Efwa!

Jätte kul att se dina bilder. Längtar massor när jag ser pizzabussen. Mmm smask! Men du nu måste jag fråga vad LCHF betyder?? Jag skulle nämligen behöva sluta med bröd - ett fördärv i mitt life!!
Må gott med barnen i det nyckfulla svenska vädret!
Kram Eva

Lina ♥ C´est la vie sa...

Vilken skön balkong, det är så roligt att se dina bilder.

Torunn sa...

Den balkongen var bare fantastisk vakker!

Klem .-)

Sanna sa...

Längtar tills vi får komma o hälsa på :) Kram!

Lisa Marklund sa...

Jättevacker balkong, ha en fin helg.
Kram Lisa